دفاع تمام قد شریفی‌نیا از انتخاب دخترش به‌عنوان ملکه پهلوی

يکشنبه 14 آذر 1395
20:40
admin

شریفی نیا در یک گفتگوی ویدیویی به انتقادها درباره انتخاب دخترش مهراوه برای نقش ملکه ثریا، دفاع کرد. به گزارش کافه سینما، محمدرضا شریفی نیا که در روزهای گذشته از سریال «معمای شاه» ذفاع کرده بود و گفته بود دیدن اش از خواندن هزاران کتاب مفیدتر است، حالا از انتخاب مهراوه، دخترش برای ایفای نقش ثریا اسفندیاری بعنوان ملکه ثریا دفاع کرده و گفته است:



[ بازدید : 82 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

افسانه پاکرو: فضای مجازی و جشنواره خارجی، ملاک ستاره شدن نیست

چهارشنبه 26 آبان 1395
23:30
admin

افسانه پاکرو را در اولین نگاه می توانیم یکی از بی حاشیه ترین بازیگرهای جوانی بدانیم که بدون هیچ هیاهوی رسانه ای در دنیای هنر سیر می کند و تا به حال هرچند آهسته، اما پیوسته به سوی اهدافش قدم برداشته است.


[ بازدید : 87 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

صحبت های جدید رحیم نوروزی

دوشنبه 17 آبان 1395
16:20
admin

رحیم نوروزی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛درباره علاقه خود به بازیگری و چگونگی ورود به این عرصه بیان کرد: اولویت من برای کار علاقه نیست؛ چرا که من بازیگری را انتخاب نکرده ام. اما سعی کردم نسبت به این اتفاق مسئولانه برخورد کنم و کاری کنم تا در این عرصه بمانم. به نظرم از یک جایی به بعد دیگر نمیتوان مسیر را عوض کرد.


[ بازدید : 81 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

بازی بازیگر هالیوودی در یک فیلم بالیوودی!

دوشنبه 3 آبان 1395
12:35
admin

نتیجه تصویری برای «آل پاچینو


« ایندیا تایمز» به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد که «آل پاچینو» بازیگر نامدار هالیوودی به بازی در یک فیلم بالیوودی که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده، نزدیک شده است. این فیلم به کارگردانی مشترک «کارتیک سابوراج» و «دانوش» در ابتدا قرار بوده از «مورگان فریمن» برای نقش مورد نظر استفاده کند اما در نهایت «آل پاچینو» را برای این نقش مد نظر قرار داده اند و در حال حاضر در حال مذاکره برای تعیین زمان و دیگر جزئیات همکاری با بازیگر «صورت زخمی» هستند.



[ بازدید : 96 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

جنجالی ترین مهمانان تلویزیون

يکشنبه 2 آبان 1395
20:10
admin

معمولاً سوتی و گاف در برنامه های زنده زیاد اتفاق می افتد، اما برخی حرف هایی را به زبان می آورند که نباید در تلویزیون پخش شود!


[ بازدید : 101 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

عکس متفاوت علی ضیا

يکشنبه 2 آبان 1395
20:06
admin

رکنا: علی ضیا مجری برنامه های تلویزیونی که مدتی را در تعلیق به سر می برد و هم اکنون برنامه های زیادی را در تلویزیون اجرا می کند در اینستاگرام هم فعالیت هنری خود را ادامه می دهد.


[ بازدید : 84 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]

نرگس محمدی در جدیدترین پستش!!!

يکشنبه 2 آبان 1395
20:03
admin

نرگس محمدی با انتشار عکس زیر نوشت : وای بر من ...

بیوگرافی نرگس محمدی

نرگس محمدی یک برادر و یک خواهر دارد که هر دو آنها ازدواج کرده اند و نرگس تنها همدم و مونس مادرش هست و زمانی که مشغله کاری نداشته باشد به آشپزی در منزل می پردازد. از ابتدا دوست داشته در رشته هنر ادامه تحصیل بدهد اما روزی که باید در آزمون ورودی هنرستان صدا و سیما شرکت می کرده اتفاقی برایش می افتاد که امتحان را از دست میدهد و مجبور می شود در رشته تجربی کنکور بدهد و در رشته پرستاری تحصیل کند.نرگس محمدی می گوید خانواده من نسبت به بازیگری گارد منفی نداشتند و اتفاقا از حضورم در عرصه هنر استقبال هم می کردند.مادر نرگس محمدی کارمند صدا و سیما بوده همین موضوع سبب شده با محیط های هنری آشنایی داشته باشد.


[ بازدید : 92 ] [ امتیاز : 5 ] [ نظر شما :
]

مهران مدیری و ماشین لوکسش

يکشنبه 2 آبان 1395
20:01
admin

مهران مدیری متولد دهه 40 در تهران است. او که در خانواده ای هنردوست به دنیا آمده بود فعالیتهای هنری خود را از نخستین سالهای نوجوانی شروع کرد و تا قبل از ورود به رشته تئاتر در دانشگاه،در چندین اثر نمایشی به عنوان بازیگر شرکت نمود.

. تحصیلات آکادمیک او در رشته «تئاتر» ،به دلیل حضور او در جبهه های جنگ، ناتمام ماند اما عشق او به هنرهای نمایشی ،بار دیگر او را به عرصه نمایش در تئاتر و رادیو کشانید. او تا سال 1372 با نمایشهای زیادی چون: شوخی، تلگراف، آرسنال، پانسیون، سیمرغ، هملت، کیسه بوکس و ... روی صحنه رفت. و در این دوران با بسیاری از بزرگان تئاتر کشور چون «قطب الدین صادقی» و «میکائیل شهرستانی» همکار شد.


[ بازدید : 76 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]

مهدی رحمانی : حمید گودرزی در گشت ویژه از نقش های کلیشه ای گذشته دور شد1

پنجشنبه 29 مهر 1395
23:39
admin

کمک کردن پلیس به کسی که کنار اتوبان پنچری می گیرد اصلا عجیب و غریب نیست

مهدی رحمانی کارگردان سریال «گشت ویژه» معتقد است برخلاف کمبود امکانات برای ساخت سریال ها و فیلم های پلیسی باید کارگردانان سراغ این ژانر بروند تا زمینه پیشرفت در این عرصه فراهم شود.


[ بازدید : 140 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

هدیه تهرانی و مریلا زارعی برای اولین بار همبازی می‌شوند

دوشنبه 26 مهر 1395
20:55
admin

پروژه سینمایی «اسرافیل» به کارگردانی آیدا پناهنده و تهیه‌کنندگی مستانه مهاجر در حالی هفته آینده در شمال کشور کلید می‌خورد که در این فیلم برای اولین بار دو بازیگر سرشناس زن سینمای ایران در کنار هم نقش آفرینی خواهند کرد.



[ بازدید : 80 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]