شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

اینجا

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

بیوگرافی نگار جوکار بازیگر

نگار جوکار بازیگر جوان ایرانی ، متولد ۲۷ مهر سال ۱۳۷۳ در تهران است ، این بازیگر با ایفای نقش در ستایش ۳ به شهرت رسیده است ، وی تاکنون در فیلم های غیر مجاز و در جستجوی آرامش ایفای نقش کرده است. نگار جوکار از سال ۱۳۹۳ وارد دنیای هنر شده است. مادرش پروانه نوروزی نام دارد و خواهری به نام نگین و برادری به نام آرین دارد. نگار فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه سوره است.


حسن یکتاپناه از وی برای بازی در فیلم غیرمجاز دعوت کرد که در آن میلادکی مرام ، لیلا زارع ، یاسمن معاوی و پریوش نظریه همبازی بود. این فیلم سال ۱۳۹۶ ساخته شد. فیلم درباره دختر جوانی است که در پی یافتن نامزد خود به تهران می‌آید و در این راه با ناملایماتی روبه‌رو می‌شود.

نقش لیلا در ستایش ۳

ستایش ۳ سریال جدید نگار جوکار است که در نقش لیلا بازی می کند و در کنار بازیگران جدید این سریال از جمله لاله مرزبان و سینا شفیعی و فریبا نادری به ایفای نقش پرداخته است. زمان پخش این سریال شهریور ماه ۱۳۹۸ می باشد.

سریال در جستجوی آرامش

در جستجوی آرامش ، سریال دیگری بود که نگار جوکار در نقش آلاله در آن بازی کرد که کاری بود از سعید سلطانی که از شبکه ۵ پخش شد و در آن بازیگرانی از جمله مهدی هاشمی ، داریوش فرهنگ ، پژمان بازغی ، حدیث میرامینی ، کمند امیرسلیمانی ایفای نقش کردند. این سریال سال ۱۳۹۶ پخش شد.

منبع: artpress469

بیوگرافی و عکس های آنجلینا جولی

آنجلینا جولی پیت (به انگلیسی: Angelina Jolie Pitt) زادهٔ ۴ ژوئن ۱۹۷۵) هنرپیشه، کارگردان و نیکوکار اهل ایالات متحده آمریکا است.

او توانسته سه بار جایزه گلدن گلوب، دو بار جایزه اتحادیه بازیگران سینما و یک بار جایزه اسکار را برنده شود. او پس از ازدواج با برد پیت، از نام «آنجلینا جولی پیت» (Angelina Jolie Pitt) استفاده می‌کند.

آنجلینا جولی پیت (به انگلیسی : Angelina Jolie Pitt ) زادهٔ 4 ژوئن 1975) هنرپیشه، کارگردان و نیکوکار اهل ایالات متحده آمریکا است.

او توانسته سه بار جایزه گلدن گلوب، دو بار جایزه اتحادیه بازیگران سینما و یک بار جایزه اسکار را برنده شود. او پس از ازدواج با برد پیت، از نام «آنجلینا جولی پیت» (Angelina Jolie Pitt) استفاده می کند

وی در شهر لس آنجلس متولد شد. پدر وی جان ویتاست و مادرش اصالتی هلندی و فرانسوی کانادایی دارد. برادر وی جیمز هیون نیز بازیگر است. او فعالیت به عنوان مدل را از دوازده سالگی شروع کرد و در شهرهایی مثل لندن و لس آنجلس مدل مشهوری شد. او در جوانی در کلیپ های خوانندگانی چون رولینگ استونز، میت لوف، لنی کراویتز، انتولینو وندیتیو بازی کرد، اولین نقش سینمایی وی در فیلم «هکرها» بود که داستان پنج دانش آموز هکر را روایت می کند.


آنجلینا جولی از سال 2001 از سوی کمیسریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان به عنوان سفیر حسن نیت تعیین شده و با مسافرت به نقاط دورافتاده جهان به فعالیت در زمینه حفظ حقوق آوارگان و پناهندگان مشغول است.


وی در روز 19 ژوئن 2011 با حضور در کمپ پناهندگان سوری در شهر آلتین اوزو از توابع ترکیه با پناهندگان سوریه ای دیدار کرد. وی در مدرسه سازی نیز مشارکت داشته است وی قرار است از سال 2017 به ویلیام هیگ وزیر امور خارجه بریتانیا بپیوندد و به عنوان استاد مدعو در دانشگاه اقتصاد لندن دوره ای با عنوان «تأثیر جنگ بر زنان» را تدریس کند.

آنجلینا جولی از سال 2001 از سوی کمیسریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان به عنوان سفیر حسن نیت تعیین شده و با مسافرت به نقاط دورافتاده جهان به فعالیت در زمینه حفظ حقوق آوارگان و پناهندگان مشغول است.

وی در روز 19 ژوئن 2011 با حضور در کمپ پناهندگان سوری در شهر آلتین اوزو از توابع ترکیه با پناهندگان سوریه ای دیدار کرد. وی در مدرسه سازی نیز مشارکت داشته است وی قرار است از سال 2017 به ویلیام هیگ وزیر امور خارجه بریتانیا بپیوندد و به عنوان استاد مدعو در دانشگاه اقتصاد لندن دوره ای با عنوان «تأثیر جنگ بر زنان» را تدریس کند.


زندگی شخصی

همسر اوّل وی جان لی میلر است که در سال 1996 با او ازدواج کرد و در سال 1999 از وی جدا شد، همسر دوم او بیلی باب تورنتون است که در مه 2000 با هم ازدواج کردند، ولی سرانجام بعد از 3 سال ازدواجشان به جدایی انجامید.

پس از بازی در فیلم آقا و خانم اسمیت، او و برد پیت وارد یک دوستی عاشقانه و سرانجام در سال 2006 صاحب دختری به نام شیلو شدند که به خاطر باورهایشان در مورد پایان دادن به فقر و بدبختی مردم آفریقا تصمیم به تولد بچه شان در کشور فقیر و آفریقایی نامیبیا گرفتند. آنجلینا جولی به همراه براد پیت علاوه بر سه فرزند طبیعی خود سرپرستی مدوکس پسر بچه یتیم اهل کامبوج، پکس کودک ویتنامی و یک دختر یتیم اهل اتیوپی به نام زهرا را بر عهده دارند.


براد پیت در 26 ژانویه 2012 رسماً اعلام کرد که او و جولی تصمیم به ازدواج دارند. او گفت:

«ما تصمیم گرفته بودیم ازدواج نکنیم تا زمانی که برای هیچ زوجی منع ازدواج وجود نداشته باشد ولی گمان نمی کنم دیگه بتوانیم بیش از این مقاومت کنیم. ازدواج ما برای بچه هایمان خیلی مهم است و همیشه در این باره از ما سؤال می کنند. برای من هم مهم است. دوست دارم آن نوع تعهد ایجاد بشود.»

در ادامه گفتگو زمانی که از او پرسش شد آیا رسماً از جولی خواستگاری کرده یا نه، وی جواب داد:

«دیگر از این فراتر نمی روم... ولی زمانی که عاشق کسی هستی و با او یک خانواده تشکیل بدهی و خودت هم دوست داری یک تعهد بین تان ایجاد بشود و نتوانی خیلی خنده دارست،»

آنجلینا جولی در 14 مه 2013 اعلام کرد به دلیل دارا بودن یک ژن معیوب، احتمال ابتلای او به سرطان پستان 87 درصد و ابتلا به سرطان تخمدان 50 درصد بوده و به این خاطر دست به عمل جراحی ماستکتومی (پستان برداری) زده و آنها را برداشته است و جراحی ها و مراحل درمانی وی از فوریه 2013 تا پایان آوریل 2013 به طول انجامید وی ذکر کرد که سرطان پستان باعث مرگ مادرش شده است و با توجه به این عمل ها احتمال سرطان پستان در وی به زیر 5 درصد رسیده است
جولی در کنار حرفه اصلی طراح جواهر نیز هست.


منبع: honarmandan95

بیوگرافی مهدی امینی خواه

مهدی امینی خواه متولد 10 مرداد 1353 در شمیران تهران، بازیگر است. مهدی امینی خواه فارغ التحصیل رشته نمایش در مقطع لیسانس از دانشگاه هنر و معماری تهران است، علاوه بر بازیگری یک تاجر است و به شدت ورزشکار، یک خواهر و سه برادر هم دارد. مهدی امینی خواه متولد 10 مرداد 1353 در شمیران تهران، بازیگر است.


مهدی امینی خواه فارغ التحصیل رشته نمایش در مقطع لیسانس از دانشگاه هنر و معماری تهران است، علاوه بر بازیگری یک تاجر است و به شدت ورزشکار، یک خواهر و سه برادر هم دارد.

مهدی امینی خواه بازیگری را بعد از اتمام دانشگاه از سال 71 با تئاتر شروع کرد، چهار سال کارهای نمایشی انجام داد تا اینکه اولین بار در سال 1375 وارد تلویزیون شد و سپس با فیلم تابلویی برای عشق در سال 76 وارد سینما هم شد.

با سریال نیکستال در سال 82 در ژانر منفی و هویت در سال 87 شناخته تر شد.

مهدی امینی خواه فارغ التحصیل رشته نمایش در مقطع لیسانس از دانشگاه هنر و معماری تهران است

مصاحبه با مهدی امینی خواه

چند سالتان است؟

من متولد مرداد 1353 و 34 ساله هستم .

چند ساله که بازیگر هستید ؟

از سال 1371 وارد تئاتر شدم از سال 1375وارد تلویزیون و سال 1376 وارد سینما شدم .

اولین کار تلویزیونی شما چه بود؟

بازی در فیلم سینمایی "تابلویی برای عشق" به کارگردانی آقای لیالستانی .

کارهای تلویزیونی یتان را بیشتر دوست دارید یا سینمایی یتان را ؟

هردو را ، چون به هرحال شخصیت ها کاراکترهایی هستند که با آنها زندگی کرده ام و یه جورهایی از فیلترهای درونی و احساسی من رد شده اند به همین خاطر برایم سخت است که بگویم کدام یک را بیشتر دوست دارم

بازی در نقش های منفی را بیشتر دوست دارید یا نقش های مثبت را؟

من حدود هشت سالی بود که نقش های مثبت بازی می کردم تا سال 1382 که به پیشنهاد آقای مختاری در سریال نیستان یک نقش منفی را کارکردم که این نقش مورد توجه مردم قرارگرفت و از جاهای مختلف جایزه و لوح تقدیر گرفتم آنجا بود که به من پیشنهاد شد که اگر توانایی بازی در نقش منفی را داری هر دو را بازی کن ، خودم هم عقیده داشتم که بازی بازیگر نباید کلیشه شود به همین خاطر خودم را محک زدم که نقش های مختلف را بازی کنم و سعی کردم در عرصه هنر موثر باشم.

مهدی امینی خواه اولین بار در سال 1375 وارد تلویزیون شد

چه برداشتی از نقش های مختلف که بازی کرده اید دارید؟

بهترین جمله ای که می توانم بگویم تجربه است آشنایی با ابعاد مختلف بازیگری و اینکه بازی در هرنقش یک دنیای جدید است اینکه می گویند بازیگری انتها ندارد واقعا درست است بعد از سالها بازیگری فکرمی کنم هر بیشتر جلو می روم با یک دنیای جدید تر آشنا می شوم و تازه سر خط و اول راه هستم .

اهل ورزش هستید ؟

از دوره نوجوانی وارد ورزش شدم و در رشته های مختلف ورزشی شرکت داشته ام به عنوان مثال کمربند مشکی کاراته دارم ، عضو فعال هیئت اتومبیل رانی هستم (سه دوره قهرمانی اتومبیلرانی را کسب کردم) ، عضو هیئت بوکس جوانان بودم ، داور افتخاری بولینگ و بیلیارد هستم و مربی اسکی نیز هستم ، عضو تیم فوتبالم ، عضو دوچرخه سواری هم بودم.

آدم مغروری هستید ؟

اصلا ، یکی از صفات من اگر خودستایی نباشد این است که خاکی هستم غرور را عامل شکست فرد می دانم این مردم هستند که هنر هنرمند را ارزش می دهند پس غرور جلو مردم معنی ندارد غرور آفت بازیگری است.

چند تا از سریال هایی که بازی کردید نام ببرید؟

مهمانی از بهشت ، ماه و خورشید، جوان امروز، نیستان ، تنگنا ، نفس سنگ .

فیلم شناسی مهدی امینی خواه

سریال

عنوان فیلم سال ساخت

زمان معکوس 1389

سوگند 1387

احضار شدگان 1386

تلافی 1386

ملودی 1386

زن بدلی 1385

قصه دل ها 1385

چپ دست 1384

شغال 1384

جدا افتاده 1383

زن زیادی 1383

شاخه گلی برای عروس 1383

برگ برنده 1382

شور عشق 1379

نسل سوخته 1378

شب شیشه ایی --

غوش دست 1393

آخرین پناهگاه شیطان 1391

سیزده 1390

فوتبالیست ها 1391

چگونه میلیاردر شدم 1392

امپراتور 1383

طعمه شیطان 1393

طلوع 1393

توکل 1390

تفاخر 1390

تاوان 1387

پنجمین نفر 1388

آمبولانس 1392

سزارین 1394

مجرم 1391

دزد با وجدان 1391

ماه از روی سکو 1390

چراغ خاموش چراغ روشن 1389

میراث 1394

جدایی 1394

تاروت 1394

تسلیم سرنوشت قسمت 1 1392

تسلیم سرنوشت قسمت 2 1393

مجموعه های تلویزیونی

نام سریال

قاب های خالی

راه سوم

منظومه آتش

برای آخرین بار

مهمانی از بهشت

ماه و خورشید

صبح فرشته به کارگردانی امیر جاودانی زرین

پنجره

بگو کی هستم

عملیات 125

دختری به نام آهو

کژدم 33

روشنایی دشت

همسفر

راه رفتن روی خطوط

شهر باران

باران بهاری

هویت

نقش برآب

صدای زندگی

منبع: artistnews

بیوگرافی مهناز افشار و همسرش یاسین رامین

بیوگرافی و عکسهای مهناز افشار و همسر

  • نام : مهناز
  • نام خانوادگی : افشار
  • تاریخ تولد : 1356/3/21
  • محل تولد : تهران
  • همسر: یاسین رامین
  • فرزندان: یک دختر به نام لیا

دنیای بازیگری مهناز افشار

مهناز افشار بازیگر خوب سینما در بیست و یکمین روز از خرداد ماه سال 1356 در تهران متولد شد، او بعد از اینکه دیپلم خود را در رشته تجربی گرفت تغییر رشته داد و برای چهار سال در یک موسسه غیرانتفاعی در رشته تدوین به ادامه تحصیل پرداخت ، افشار همچنین دوره های بازیگری استاد سمندریان را گذرانده است.

ورود مهناز افشار به بازیگری

شور عشق

مهناز افشار در سال 1376 با بازی در سریال گمشده پا به عرصه بازیگری گذاشت و پس از آن با بازی در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه حاتمی اولین حضورش در سینما را رقم زد. او با بازی در فیلم سینمایی شور عشق در سال 1379 شناخته شد و به شهرت رسید. شور عشق داستان دختر و پسری را روایت میکند که عاشق هم هستند و بخاطر مخالفت های خانواده ها به یکی از شهرهای شمالی فرار میکنند، مهناز افشار در این فیلم در کنار بهرام رادان به ایفای نقش پرداخت و توانست بخوبی از پس نقشش برآید.

آتش بس

مهناز افشار با بازی در فیلم آتش بس در کنار محمدرضا گلزار به شهرت زیادی رسید و توانست طرفداران زیادی را به خود جلب کند، آتش بس در سال 1384 توسط تهمینه میلانی ساخته و در سینماهای سراسر کشور به نمایش گذاشته شد و مورد استقبال خوب مردم قرار گرفت. این فیلم داستان زندگی زن و شوهری را روایت میکند که دائما در حال دعوا هستند و کار به جدایی میکشد تا اینکه با یک روانشناس آشنا میشوند.

مهناز افشار در کلاغ پر

مهناز افشار بار دیگر در کنار محمدرضا گلزار قرار گرفت و این بار با فیلم کلاغ پر زوج هنری فیلم را تشکیل دادند، این فیلم در سال 1386 توسط شهرام شاه حسینی تولید و در سینماها به نمایش درآمد. داستان فیلم زندگی دو جوان با نام های رضا و رویا را روایت میکند که قرار است با هم ازدواج کنند ولی به دلیل بیکاری رضا هر بار ازدواج آن ها عقب می افتد، حالا که رضا پس از مدتها کار پیدا کرده و میخواهد مراسم عروسی شان را برگزار کند اما رویا بواسطه مادرش با مرد ثروتمندی آشنا شده و قرار است با او ازدواج نماید.

دعوت

فیلم دعوت در سال 1387 توسط ابراهیم حاتمی کیا تولید شد، این فیلم داستان زندگی چند خانواده را روایت میکند که با یک مشکل مشابه روبرو هستند و آن هم سقط جنین است. مهناز افشار دراین فیلم نقش یک بازیگر را بازی میکند که باردار است و به خاطر شغلش میخواهد جنین خود را سقط نماید. کتایون ریاحی، گوهر خیراندیش و محمدرضا شریفی نیا از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

مهناز افشار در پسر آدم دختر حوا

مهناز افشار یک سال بعد یعنی در سال 1387 برای بازی در دومین فیلم سینمایی رامبد جوان انتخاب شد و در کنار حامد کمیلی به ایفای نقش پرداخت، مهناز افشار در این فیلم نقش یک وکیل را بازی میکند. داستان فیلم درباره دو وکیل جوان با بازی مهناز افشار و حامد کمیلی است که بر سر تصاحب دفتر کاری که فردی کلاهبردار به هر دو آن ها فروخته با هم رقابت میکنند و ماجراهای جالبی برای آن ها اتفاق می افتد. جالب است بدانید مهناز افشار بخشی از دستمزد خود را برای بازی در این فیلم به مردم ستمدیده فلسطین بخشید.

تسویه حساب

مهناز افشار بعد از چندین سال فعالیت در عرصه سینما در سال 1388 برای بازی در فیلم تسویه حساب کاندید دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فیلم فجر شد اما نهایتا سیمرغ از آن وی نشد. تسویه حساب به کارگردانی تهمینه میلانی داستان چهار زن زندانی را روایت میکند که از زندان آزاد شده اند و با تغییر چهره مردان پولدار را اغفال کرده و به خانه میبرند و بعد از ضرب و شتم پول آن ها را به سرقت میبرند.

برف روی کاج ها

برف روی کاج ها یکی از ماندگارترین نقش های مهناز افشار است که برای بازی در آن لوح تقدیر بهترین بازیگر زن بخش نگاه نو را از جشنواره فجر گرفت. این فیلم در سال 1389 توسط پیمان معادی تولید و روی پرده سینماهای سراسر کشور رفت، صابر ابر، ویشکا آسایش و حسین پاکدل از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه داستان برف روی کاج ها آمده است :زنی که معلم پیانو است در مواجهه با یک اتفاق بزرگ در زندگی اش، در دو راهه تصمیم قرار می گیرد، او یا باید مطابق عرف دست به انتخاب بزند یا . . .

سعادت آباد

خانم افشار در سال 1389 با بازی در فیلم سینمایی سعادت آباد موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل از جشنواره فجر شد. سعادت آباد در سال 1389 توسط مازیار میری تولید و در سینماهای سراسر کشور به نمایش گذاشته شد. حامد بهداد، لیلا حاتمی ، امیر آقایی و حسین یاری از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

تهران تا بهشت

تهران تا بهشت در سال 1392 توسط ابوالفضل صفاری ساخته و در جشنواره روتردام هلند به نمایش درآمد و با استقبال بسیار خوبی روبرو شد. مهناز افشار هم به عنوان بازیگر این فیلم راهی هلند شد و در این جشنواره حضور یافت، تهران تا بهشت ژانری اجتماعی دارد و زندگی زن و شوهری را روایت میکند که دچار مشکلاتی در زندگی میشوند طوری که مرد زندگی را رها کرده و میرود، زن در راه جستجوی شوهرش به حقایقی پی میبرد.

مهناز افشار در نهنگ عنبر

مهناز افشار در سال 1393 در فیلم سینمایی نهنگ عنبر به ایفای نقش پرداخت، نهنگ عنبر به کارگردانی سامان مقدم یکی از ماندگارترین نقش هایی است که مهناز افشار در کارنامه بازیگری خود به ثبت رساند. او در این فیلم با گریم دهه شصتی در کنار بازیگرانی مثل رضا عطاران، حسام نواب صفوی و ویشکا آسایش به هنرنمایی پرداخت. نهنگ عنبر با نمایش در سینماهای سراسر کشور یکی از پر فروش ترین فیلم های سال 94 بود، و بواسطه حضور بازیگرانی مثل مهناز افشار به یکی از ماندگارترین فیلم های تاریخ سینمای ایران تبدیل شد.

قسم

قسم عنوان تازه ترین کار سینمایی مهناز افشار است که کارگردانی آن را محسن تنابنده به عهده دارد، این فیلم در سال 97 تولید و در سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر رونمایی شد. داستان فیلم درباره زنی به نام رضوان است که کشته شده و خانواده او در پی ثابت کردن این قضیه هستند که شوهرش او را به قتل رسانده است. مهران احمدی، سعید آقاخانی و حسن شیرازی از دیگر بازیگران این فیلم هستند. مهناز افشار برای بازی در این فیلم کاندیدای بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره فیلم فجر شد.

ورود به سینمای خانگی

عشق تعطیل نیست

مهناز افشار با بازی در سریال عشق تعطیل نیست برای اولین بار وارد سینمای خانگی شد ولی بنا به دلایلی بعد از پخش قسمت پنجم این سریال متوقف شد. این سریال در سال 1393 توسط بیژن بیرنگ کلید خورد و قرار بود در 26 سی دی 50 دقیقه ای تولید و عرضه شود که بنا به دلایلی در قسمت پنجم متوقف گردید. محمدرضا گلزار، بهنوش بختیاری و مهرانه مهین ترابی از دیگر بازیگران این سریال بودند.

مهناز افشار و محمدرضا گلزار

مهناز افشار و محمدرضا گلزار در کنار کارگردان عشق تعطیل نیست

عاشقانه

سریال عاشقانه در سال 1395 توسط منوچهر هادی تولید و در سینمای خانگی توزیع شد ، این سریال با بازی مهناز افشار، محمدرضا گلزار و ساره بیات مورد استقبال خوب مردم قرار گرفت. عاشقانه مضمونی اجتماعی دارد و زندگی چند خانواده را روایت میکند که با آمدن دختری به نام گیسو وارد ماجراهایی جدید میشوند.

گلشیفته

مهناز افشار با بازی در سریال گلشیفته فعالیت خود را در سینمای خانگی ادامه داد، این سریال به کارگردانی بهروز شعیبی در سال 1396 تولید و در سینمای خانگی عرضه شد. داستان این سریال درباره چهار زن با مشکلاتی متعدد است که هر کدام داستانی جداگانه دارند. مهناز افشار در این سریال نقش رییس یک دانشکده را بازی میکند و با همسرش که وزیر ورزش است بر سر استقلال زنان اختلاف نظر دارد. سیامک انصاری، مهدی ژوله، بهاره کیان افشار، شیلا خداداد، هومن سیدی و مهدی هاشمی از دیگر بازیگران این مجموعه نمایشی هستند.

فیلم شناسی مهناز افشار

مهناز افشار در سینما

سال تولید- نام فیلم- کارگردان- نقش

1398 مهمانخانه ماه نو تاکفومی تسوتسویی نوشین

1397 قسم محسن تنابنده راضیه

1397 ناگهان درخت صفی یزدانیان مهتاب

1397 آبی به رنگ آسمانامیر رفیعی راوی

1397 آشفته گی فریدون جیرانی دریا

1396 شاه کش وحید امیرخانی

1396 لس آنجلس تهران تینا پاکروان آیدا

1396 دارکوب بهروز شعیبی نیلوفر

1395 ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا عبدالرضا کاهانی تینا

1395 گیلدا امید بنکدار، کیوان علیمحمدی گیلدا

1395 نهنگ عنبر 2:سلکشن رؤیا] سامان مقدم رؤیا

1394 خانه ای در خیابان چهل و یکم حمیدرضا قربانی فروغ

1394 نهنگ عنبر سامان مقدم رؤیا

1393 معلم ناصر سعیداف هدیه

1392 دلم می خواد بهمن فرمان آرا مریم

1392 بیگانه بهرام توکلی سپیده

1392 متروپل مسعود کیمیایی خاتون

1392 چه خوبه که برگشتی داریوش مهرجویی حوری یاسمین

1391 از تهران تا بهشت ابوالفضل صفاری غزال

1391 هیچ کجا هیچ کس ابراهیم شیبانی ساناز

1390 پل چوبی مهدی کرم پور شیرین

1390 یک عاشقانه ساده سامان مقدم گندم

1389 برف روی کاج ها پیمان معادی رؤیا

1389 سعادت آباد مازیار میری لاله

1389 قصه پریا فریدون جیرانی سروین فروزش

1388 طبقه سوم بیژن میرباقری زن جوان

1388 پسر آدم، دختر حوا رامبد جوان مینا بزرگمهر

1387 خاطره نادر طریقت پریچهر

1387 امشب شب مهتابه محمدهادی کریمی سحر

1387 پوپک و مش ماشاالله فرزاد مؤتمن پوپک

1387 شیرین عباس کیارستمی یکی از تماشاگران

1387 دعوت ابراهیم حاتمی کیا شیدا صوفی

1387 شبانه روز امید بنکدار، کیوان علیمحمدی فوژان

1387 انعکاس رضا کریمی نسیم

1386 تسویه حساب تهمینه میلانی سارا

1386 کلاغ پر شهرام شاه حسینی سارا

1385 رئیس مسعود کیمیایی طلا

1385 محاکمه ایرج قادری نگار

1384 آتش بس تهمینه میلانی سایه

1384 آکواریوم ایرج قادری شیرین

1384 تله سیروس الوند نازنین محرابی

1384 چه کسی امیر را کشت؟ مهدی کرم پور مرجان

1384 کارگران مشغول کارند مانی حقیقی سحر

1383 سالاد فصل فریدون جیرانی مهرانگیز

1382 کما آرش معیریان مریم

1381 سیزده گربه روی شیروانی علی عبدالعلی زاده لیلا

1381 دختری در قفس قدرت الله صلح میرزایی نرگس

1381 زهر عسل ابراهیم شیبانی شراره

1380 نگین اصغر هاشمی ندا

1379 خاکستری مهرداد میرفلاح بیتا

1379 شور عشق نادر مقدس سحر

1378 دوستان علی شاه حاتمی سارا

1378 شیرهای جوان محسن محسنی نسب لیلا

مهناز افشار و محسن تنابنده


مهناز افشار و محسن تنابنده در سکانسی از فیلم قسم


مهناز افشار در سینما خانگی و تلویزیون

سال تولید- نام فیلم- کارگردان- نقش


1396–97 گلشیفته بازیگر بهروز شعیبی راحله گلشیفته

1395–96 عاشقانه بازیگر منوچهر هادی گیسو برازنده

1393–94 عشق تعطیل نیست بازیگر بیژن بیرنگ نفس

1392 کلاه قرمزی 92 بازیگر مهمان ایرج طهماسب خودش

1377 گم شده بازیگر مسعود نوابی سحر

مهناز افشار و محمدرضا گلزار

تئاترهای مهناز افشار

1396 الیور توئیست حسین پارسایی نانسی

1393 دور همی زنان شکسپیر بهاره رهنما ژولیت

1391 بیست و یک بار مردن در سی روز صابر ابر

1390 آمدیم، نبودید، رفتیم رضا حداد


جوایز مهناز افشار

برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن از انجمن منتقدان برای برف روی کاج ها 1391

برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر بخش مسابقه فیلم های اول سی امین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم "برف روی کاج ها" - 1390

کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی امین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم "پل چوبی" - 1390

برنده تندیس حافظ بهترین بازیگر نقش اول زن از دوازدهمین جشن حافظ (دنیای تصویر) برای بازی در فیلم "طبقه سوم" - 1390

برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن از چهارمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران برای بازی در فیلم "طبقه سوم" 1390

برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم "سعادت آباد" - 1389

کاندید تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از پانزدهمین جشن خانه سینما برای بازی در فیلم "سعادت آباد" - 1390

کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم "تسویه حساب" - 1388

زندگی شخصی مهناز افشار

دوران کودکی

مهناز افشار متولد سال مار است در کودکی خیلی شیطنت می کرد و همیشه دوست داشت بوفه دار مدرسه باشد، او می گوید یک بار بخاطر شیطنت های فراوانش دو روز از مدرسه اخراج شد. جالب است بدانید او عاشق آتاری بازی بوده و خانواده دکتر ارنست و جودی ابوت از کارتون های مورد علاقه این بازیگر محبوب سینما میباشد.


ازدواج مهناز افشار

مهناز افشار با آقای یاسین رامین پسر محمدعلی رامین ازدواج کرده و مهریه او ده شاخه گل نرگس است. مهناز افشار از این ازدواج یک دختر به نام لیا دارد، لیا در چهارم خرداد ماه 1394 در آلمان متولد شد.


منبع: artnewpress

تاد فیلیپس: واکین فینیکس و رابرت پتینسون هم بازی نخواهند شد!

تازگی تاد فیلیپس، کارگردان فیلم Joker (جوکر) اعلام کرده که جوکر فیلم خودش هیچ ارتباطی به فیلم جدید بتمن نخواهد داشت.

فیلم جوکر مدتی پیش در جشنواره ونیز به نمایش درآمد و در نهایت موفق شد که مهمترین جایزه این جشنواره را که جایزه شیر طلایی بود، دریافت کند. این فیلم بجز جایزه توانست نظر منتقدان را نیز جلب کند و نمرات بسیار خوبی را دریافت کند.

از مدتی پیش شایعاتی منتشر شده که طبق این شایعات بتمن رابرت پتینسون با جوکر فینیکس همبازی خواهد شد. حال کارگردان فیلم جوکر، تاد فیلیپس در صحبت هایی که به تازگی داشته این خبر را رد کرده است. تاد فیلیپس در گفتگوی اخیر خود با ورایتی و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا احتمال دارد جوکر این فیلم با بتمن رابرت پتینسون در یک اثر مشترک حضور داشته باشند، جوابی محکم و قاطعانه داده است:

نه، مطمئناً نه.

فیلیپس در ادامه اشاره داشته که احتمالا در آینده شخصیتی جدید توسط دی سی معرفی خواهد شد:

کمیک بوک‌ها برای ما همان نقشی را ایفا می‌کنند که در کارهای اقتباسی از آثار شکسپیر هم می‌بینیم. یعنی همان‌طور که می‌توان انواع و اقسام هملت‌ها را خلق کرد، در آینده هم جوکرهای بسیار بیشتری خواهیم داشت.



از قبل گفته شده بود که فیلم جوکر دستانی متفاوت خواهد داشت و هیچ گونه ارتباط داستانی با سری فیلم های بتمن نخواهد داشت. اما شایعاتی از طرف طرفداران این دو شخصیت در فضای مجازی منتشر شد که در آن بتمن پتینسون با جوکر فینیکس همبازی خواهند شد. اما حال با صحبت هایی که فینیکس داشته است، متوجه شدیم که این اتفاق رخ نخواهد داد. فیلم جوکر تا امروز با تعریف و تمجیدهای زیادی رو‌به‌رو شده و برای مثال منتقد سایت IGN که امتیاز کامل را برای آن در نظر گرفته است، در مورد فیلم می‌ نویسد:

در این فیلم شاهد یک عملکرد عالی، فوق‌العاده و شایسته اسکار از واکین فینیکس هستید که نشان می‌دهد به‌طور کامل و عمیق، شخصیت خود را درک کرده است. شما با تماشای این فیلم و بدون اینکه نیاز داشته باشید تا کتاب‌های کمیکی دی سی کامیکس را بخوانید، اطلاعات بسیار خوب و شناخت زیادی نسبت به جوکر پیدا می‌کنید. می‌توان گفت که این فیلم، یک اثر سینمایی بسیار خوب در دنیای بتمن است که واقعا باید ساخته می‌شد. شما هم احتمالا بعد از پایان فیلم و زمان ترک سینما حسی شبیه به من خواهید داشت: بسیار ناآرام و مشوش که حاضر هستید در طی چند سال آینده فقط درباره آن صحبت کنید.

همچنین بخوانید : معرفی کامل و بیوگرافی بازیگران زن سریال ترور خاموش
مراحل ساخت و تولید فیلم بتمن همچنان در جریان است و گفته شده احتمالا در این فیلم ما شاهد حضور شخصیت هایی چون زن گربه‌ای (Catwoman)، دوچهره (Two-Face)، ریدلر (Riddler) و پنگوئن (Penguin) خواهیم بود. واکین فینیکس در نقش آرتور فلک ملقب به جوکر، رابرت دنیرو در یک نقش مهم، برت کالن در نقش توماس وین، زازی بیتز در نقش سوفی دوموند، فرانسیس کانروی در نقش پنی (مادر جوکر)، مارک مارون، گلن فلشلر، داگلاس هاج در نقش آلفرد پنی‌ورث، دانته پریرا اولسون در نقش بروس وین، شیا ویگهام و بیل کمپ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Joker حضور دارند. این فیلم قرار است در تاریخ 4 اکتبر 2019 (12 مهر 1398) بر روی پرده های سینما برود.

منبع: honar98

حادثه برای پوریا پورسرخ حین ضبط «ایل‌دا»

اخیرا حین ضبط صحنه ای که دو بازیگر اصلی این سریال یعنی پورسرخ و محمدنژاد مشغول موتور سواری مقابل دوربین بودند پورسرخ با موتور در یک چاله افتاده و محمدنژاد نیز با برخورد به درخت متوقف شده است.

علیرضا سبط‌احمدی در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ی سانحه‌ پیش‌آمده برای این دو بازیگر در حین تولید کار، توضیح داد: اتفاق حادی رخ نداده است و هر دو بازیگر در سلامت کامل به سر می‌برند.

او ادامه داد: این اتفاقات طبیعی است؛ کاری که اسب و موتور دارد، درگیری دارد، جلوه‌های ویژه و تحرک دارد، پیش آمدن یکسری اتفاقات برایش طبیعی است. اتفاق مهمی نبوده و مشکل هر دو بازیگر بلافاصله برطرف شد. ما مثل دنیای پیشرفته نیستیم‌ که تمام پروژه‌هایمان را به استودیو و پلاتو ببریم بلکه مجبوریم از لوکیشن‌های رئال استفاده کنیم و با اتفاقات رئال روبه‌رو شویم و طبیعتا برخی اتفاقات از دست تیم تولید درمی‌رود و سانحه‌ای هم رخ می‌دهد. در این کار نیز حادثه حاد نبود و دو بازیگر بلافاصله کارشان را ادامه می‌دهند.

وی در ادامه درباره روند ساخت این سریال مناسبتی گفت: چیزی در حدود ۲۵ روز است که کار شروع شده و تا چندین ماه دیگر ادامه خواهد داشت. تاکنون ۱۵ درصد از این مجموعه به سرانجام رسیده است و در منطقه خرم‌آباد و روستاهای اطراف خرم‌آباد مشغول کار هستیم.

سبط‌احمدی با بیان اینکه «ایلدا» روایتی از سال‌های ۵۸ و ۵۹ و همزمان با آغاز جنگ است، درباره‌ی دشواری ساخت سریال با موضوع دفاع مقدس، گفت: یکی از دلایل عمده کم شدن ساخت سریال‌های اینچنین هزینه‌بر بودن آن است که در شرایطی که تلویزیون هم مثل سازمان‌ها و ارگان‌های دیگر با مشکلات مالی مواجه است. تلویزیون هم آنلاین با بالا رفتن هزینه‌ها نیازمند بودجه‌ی بیشتری است. اینجاست که مجبور می‌شود دائما از هزینه پروژه‌هایش کم کند. زمانی که این اتفاق می‌افتد طبیعتا پروژه‌های گران‌قیمت محدود می‌شود به همین دلیل کارهای دفاع مقدس و کارهایی که هزینه‌بر است محدود شده‌اند؛ در حالی که نیاز نسل جدید است که با اتفاقاتی که در چهار دهه‌ی گذشته رخ داده آشنا بشوند.

این تهیه‌کننده سپس گفت: روسیه، آلمان، آمریکا و خیلی از کشورهای بزرگ دنیا بعد از گذشت ۷۰، ۸۰ و یا صد سال از جنگ هنوز بازسازی می‌کنند و دلاورمردی‌هایشان را به رخ دیگران می‌کشند. ما متاسفانه در این زمینه یک مقدار کم‌کاری می‌کنیم.

سبط احمدی درباره‌ی ساخت کارهایی با موضوع دفاع مقدس که از حساسیت بالایی برخوردار است و تا چه میزان تلاش می‌شود ساخت «ایلدا» به دور از شعارزدگی باشد، اظهار کرد: آماده‌سازی و پرداخت فیلمنامه که قبل از شروع کار اتفاق می‌افتد خیلی مهم است، ما گاهی اوقات مجبور می‌شویم به دلیل خیلی از مشکلات عدیده و کمبود بودجه کار را به سرعت پیش ببریم و طبیعتا این سرعت به کار آسیب می‌رساند امیدواریم کار «ایلدا» خروجی خوبی داشته باشد.

وی در پاسخ به اینکه تا چه میزان روی فیلم‌نامه این سریال کار شده است؟ اظهار کرد: بر روی فیلم‌نامه باید کار شود تا به پختگی لازم برسد. متن چندین بار باید بازخوانی شود، گاهی اوقات بین نگارش فیلمنامه‌ تا زمان پخش فاصله‌ی کوتاهی است و این به هر پروژه و کاری آسیب می‌رساند. یک فیلم سینمایی ۹۰ دقیقه‌ای هم که می‌خواهد تولید شود، فیلمنامه آن چندین بار بازخوانی می‌شود تا پخته و چکش کاری شود، ولی اتفاقاتی که می‌افتد و تصمیم‌گیری‌هایی که گاهی اوقات گرفته می‌شود، به مشکلات بودجه برمی‌گردد. اینها به کار آسیب می‌زند. فیلم‌نامه‌ی ایلدا هم چندین بار بازنویسی و روی آن کار شده است و امیدواریم این مشکلات را در این پروژه کمتر ببینیم.


منبع: پایگاه خبری رخ

زیباترین زن عرب به عنوان ملکه عربی معرفی شد

ریم عبدالله ملکه عربی

ریم عبدالله ملکه عربی

زیباترین زن عرب ، ملکه عربی :

بازیگر ۴۱ ساله معروف عربی به عنوان ملکه زیبای عربی انتخاب شد .

نام این بازیگر که ریم عبدالله ، اهل کشور عربستان شهر ریاض است .

عده ای به این انتخاب اعتراض کرده و گفته اند باید روی الصبان به عنوان ملکه زیبایی معرفی میشد .

زیباترین زن عرب
زیباترین زن عرب

این بازیگر از سال ۲۰۰۷ شروع به فعالیت کرد و در سریال (طاش ما ظاش) معروف شد و در چندین سریال و فیلم سینمایی دیگر نقش آفرینی کرده است

به گفته خودش اسم اصلیش “نوره” است

ریم عبدالله ملکه عربی
ریم عبدالله ملکه عربی

و این هم عکس روی الصبان که کاربران مجازی این را به عنوان ملکه قبول داشتند

روی الصبان
روی الصبان
روی الصبان

روی الصبان


منبع: مجله فان

معرفی بازیگران زن سینمای ایران

معرفی بازیگران زن سینمای ایران + عکس و بیوگرافی


زیباترین زنان بازیگر سینمای ایران ، در اینجا می خواهیم 10 نفر از زیباترین زنان بازیگر سینمای ایران را معرفی کنیم ممکن است بازیگران زیبای دیگری هم باشند که در اینجا از آنها نامی ذکر نشده باشند اما ملاک این انتخاب ، نداشتن هیچ گونه جراحی زیبایی است که این افراد را از سایرین متمایز می کند.

نیکی کریمی زاده روز 19 آبان سال 1350 در تهران است. او برادری به نام خشایار دارد و یک خواهر به نام نازنین دارد.

نیکی درخانواده اي بزرگ شده کـه همواره مفهوم خانواده برایشان از اهمیت و ارزش فراوانی برخوردار بوده اسـت. نیکی کریمی اوّلین بار بازیگری را در دوران دبستان و در مدرسه تجربه کرد و بـه میزانی در اینکار استعداد داشت کـه تصمیم گرفت بـه طور حرفه اي وارد دنیای بازیگری شود.

معرفی بازیگران زن سینمای ایران + عکس و بیوگرافی

نیکی کریمی هنوز ازدواج نکرده اسـت، و خانواده ي او الان در انگلیس زندگی میکنند، و نیکی برای دیدار خانواده اش دائما بین تهران و لندن، معاشرت می‌کند. نیکی کریمی برای تحصیل در رشته ي طراحی لباس مدتی بـه ایالات امریکا مهاجرت کرد، ولی پس از گذشت یکسال آنرا نیمه کاره رها کرد و بـه ایران بازگشت. او علاوه بر بازیگری، فعالیت هاي دیگری در زمینه ي عکاسی، نویسندگی و کارگردانی دارد.

2 – ترانه علیدوستی

معرفی بازیگران زن سینمای ایران + عکس و بیوگرافی

ترانه در تاریخ ۲۲ دی ۱۳۶۲ در تهران متولد شد. مادرش نادره حکیم الهی، سنگ‌ تراش و مجسمه ساز معروف اسـت کـه تا‌کنون هفت نمایشگاه مختلف را برگزار نموده و پدرش حمید علیدوستی، هفتمین گلزن برتر ملی و مربی سابق تیم‌ هاي سایپا و پیکان هستند. ترانه علیدوستی قبل از این کـه وارد عرصه بازیگری شود و مدرک دیپلم کامپیوتر را دریافت نماید، مدتی رابه تحصیل در رشته‌ هاي موسیقی و تجربی اختصاص داده بود.

حضور او در کلاس‌ هاي بازیگری امین تارخ، باعث شد کـه ترانه علیدوستی درسال ۱۳۸۰ برای حضور در فیلم سینمایی “مـن ترانه ۱۵ سال دارم” و ایفای نقش ترانه پرنیان انتخاب شود. اجرای بی‌ نقص دراین فیلم سبب گشوده شدن در‌هاي موفقیت در عرصه بازیگری بـه سوی علیدوستی شد. اولین همکاری با اصغر فرهادی در فیلم سینمایی “شهر زیبا” با موضوع جوانان محبوس در کانون اصلاح و تربیت بود.

3 – هستی مهدوی فر

معرفی بازیگران زن سینمای ایران + عکس و بیوگرافی

عکس های هستی مهدی فر بازیگر جذاب زن

هستی مهدوی بازیگر زن ایرانی متولد ۲۱ آذر ۱۳۷۰ در شهر زیبای ملایر اسـت. مهدوی‌فر در سریال‌هاي جراحت، مادرانه، و فیلم‌هاي سوت پایان، چهارشنبه، پنجاه کیلو آلبالو و کمدی انسانی بازی کرده کـه نوع هر کدام از نقش‌هایش گوناگون اسـت؛ از دختری متفاوت در «سوت پایان» تا نقش یک دختر لال در «زبان مادری».

معرفی بازیگران زن سینمای ایران + عکس و بیوگرافی

او در «مادرانه» در نقش دختری دبیرستانی کـه گرفتار اعتیاد گشته، ظاهر شد؛ یکی از متفاوت‌ترین کارهای مهدوی فر حضور او در نمایش خوانی سنترال پارک وست بود دراین نمایش خوانی او درکنار ژاله صامتی، نگار آذربایجانی، سام قریبیان و مسعود کرامتی تجربه‌اي نو رابه کارنامه کاری اش افزود.

4 – ساره بیات

معرفی بازیگران زن سینمای ایران + عکس و بیوگرافی

ساره بیات بازیگر جذاب زن

ساره بیات بازیگر زن سینما و تلویزیون در 14 مهرماه 1358 در تهران متولد شد. او از سال 1380 وارد تئاتر شد و در جشنواره پلیس در اولین کارش، جایزه بهترین بازیگری رابه همراه دیپلم افتخار کسب کرد. بعد از اخذ مدرک بازیگری از موسسه کارنامه بـه مجموعه یک مشت پر عقاب دعوت شد. او درسال 1385 با بازی در فیلم سینمایی مقلد شیطان بـه کارگردانی و تهیه کنندگی افشین صادقی وارد عرصه سینما شد.

معرفی بازیگران زن سینمای ایران + عکس و بیوگرافی

ساره بیات درسال 1389 با بازی درخشانش در فیلم سینمایی جدایی نادر از سیمین دیپلم افتخار بهترین بازیگر مکمل زن از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر و خرس نقره اي بهترین بازیگر زن بـه طور مشترک با لیلا حاتمی و سارینا فرهادی از جشنواره فیلم برلین را کسب کرد. جدایی نادر از سیمین فیلمی با ژانر درام بـه کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی اصغر فرهادی می‌باشد.

5 – گلاره عباسی

معرفی بازیگران زن سینمای ایران + عکس و بیوگرافی

عکس گلاره عباسی

بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر گلاره عباسی در تاریخ ۲۹ تیر ماه سال ۱۳۶۲ در شهر تهران چشم بـه جهان گشوده اسـت. گلاره عباسی در تاریخ تئاتر در دانشگاه تحصیل کرده هست و در همین رشته توانسته مدرک کسب نماید و فارغ‌التحصیل شود. وی درخانواده چهار نفره متولد و زندگی نموده و پدرش فرهیخته و فارغ‌التحصیل ادبیات و هم چنین یک خواهر بنام بهاره دارد کـه متخصص تغذیه و پزشک هستند.

معرفی بازیگران زن سینمای ایران + عکس و بیوگرافی

گلاره عباسی در کلاس هاي امین تارخ دوره بازیگری را حرفه اي تر فرا گرفته و گذرانده اسـت. این هنرمند هم چنین بـه کتاب خوانی و ادبیات و فیلم دیدن و موسیقی و آشپزی علاقه بساری داشته اسـت. گلاره عباسی بازیگری در تلویزیون را درسال ۷۸ با بازی در سریال هم بچه هاي مـن آغاز نموده اسـت. وی بازیگری در سینما رابا بازی در فیلم غریبه ها و پلکان شروع کرده اسـت.

6 – لیلا حاتمی

لیلا حاتمی متولد 1351 در تهران و بازیگر سینما و تلویزیون ایران و همسرعلی مصفا، بازیگر و کارگردان سینما، می‌ باشد. او تا کنون موفّق بـه کسب سیمرغ بلورین دربخش بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم بی پولی «۱۳۸۷» و دیپلم افتخار برای فیلم لیلا «۱۳۷۵» در جشنواره فیلم فجر شده‌ اسـت. لیلا حاتمی در نهم مهر ۱۳۵۱ در شهر تهران بدنیا آمد.

معرفی بازیگران زن سینمای ایران + عکس و بیوگرافی

عکس لیلا حاتمی بازیگر زن ایرانی

پدرش علی حاتمی، کارگردان سرشناس سینمای کشور ایران، و مادرش زری خوشکام، هنرپیشه سینما بوده اند. لیلا در رشتهٔ ریاضی فیزیک در تهران دیپلم گرفت و برای ادامهٔ تحصیل بـه لوزان سوئیس رفت. در دانشگاه پلی تکنیک در رشتهٔ مهندسی الکترونیک شروع بـه تحصیل کرد. تحصیل دراین رشته را پس از 2 سال نیمه کاره رها کرده و بـه دانشگاه لوزان، سوئیس رفت.

معرفی بازیگران زن سینمای ایران + عکس و بیوگرافی

او در آنجا ادبیات فرانسه خواند. بعلت بیماری پدرش در ۱۳۷۵ تحصیل را نیمه‌ کاره رها کرده و بـه کشور بازگشت. لیلا حاتمی درسال ۱۳۷۸ با علی مصفا ازدواج کرد. ازآن پس در تهران زندگی میکند. وی دارای دو فرزند بنام هاي مانی و عسل اسـت. لیلا حاتمی هم چنین بـه چهار زبان انگلیسی و فرانسه و پارسی و آلمانی صحبت میکند.

7 – لیندا کیانی

معرفی بازیگران زن سینمای ایران + عکس و بیوگرافی

عکس لیندا کیانی بازیگر زن

لیندا کیانی در 23 شهریور 1359 در آبادان بدنیا آمد. او دارای یک خواهر و 4 برادر اسـت. او تحصیلات خودرا تا کنون تا مقطع کارشناسی ارشد فلسفه ادامه داده اسـت. فعالیت هاي هنری رابا شرکت در دوره هاي آموزش بازیگری در کلاس هاي آموزشی تحت کنترل محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان آغاز کرد. پس از این دوره، در کلاس هاي فن بیان و بدن آقای حمید سمندریان و خانم مهتاب نصیرپور شرکت کرد.

معرفی بازیگران زن سینمای ایران + عکس و بیوگرافی

لیندا کیانی با همراهی هنرمندانی کـه بـه برزیل سفر کرده بودند در جام جهانی فوتبال 2114 برزیل با حضور در ورزشگاه آرنا دا بایشادا در شهر کوریتیبا تماشاگر اولین بازی ایران در جام جهانی بودند. رقیب ایران دراین بازی نیجریه بود. با معرفی شریفی نیا، وارد مجموعه بازیگران سریال تلویزیونی ساعت شنی شد و با بازی دراین مجموعه تلویزیونی در نقش مهتاب، توجه علاقه مندان سینما رابه بازی و توانایی هاي خود جلب کرد.

8 – میترا حجار

معرفی بازیگران زن سینمای ایران + عکس و بیوگرافی

عکس میترا حجار بازیگر زن

میترا حجار در 15 بهمن 1355 در مشهد متولد شد.مادر او مهری جاهد و پدرش محمد حجار میباشد. وی دارای یک خواهر بنام مریم حجار و یک برادر بنام مجتبی حجار می‌باشد. حجار درسال 84 ایران رابه قصد فرانسه ترک کرد و برای تحصیل در رشته کارگردانی بـه کشور آمریکا سفر نمود، او پس از حضور 3 ساله در محافل فرهنگی بيرون از کشور توانست دریک قسمت از سریال تلویزیونی آمریکایی بنام اسمیت بازی کند.

معرفی بازیگران زن سینمای ایران + عکس و بیوگرافی

هم چنین در زمینه موسیقی نیز در حال فعالیت اسـت. میترا حجار با مدرک ریاضی فیزیک از سال 76 و با فیلم غریبانه وارد سینما شد و دوره دوساله کارگردانی را در کلاس هاي بزرگمهر رفیعا گذراند. میترا حجار در سریال پلیس جوان نقش همسر گم شده شهاب حسینی «یونس هدایتی» را بازی می‌کرد. پلیس جوان اولین تجربه بازی میترا حجار در تلویزیون بود. پلیس جوان چهارمین تجربه کارگردانی سیروس مقدم در تلویزیون اسـت.

9 – رعنا آزادی ور

معرفی بازیگران زن سینمای ایران + عکس و بیوگرافی

«متولد 17 فروردین 1362 در تهران» بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران اسـت.وی با بازی در فیلم مارمولک «کمال تبریزی، 1382» فعالیت در سینما را آغاز کرد و با یکسال دوری از سینما با بازی در سه فیلم درسال 1384 موقیعت خودرا در سینما تثبیت کرد.رعنا آزادی ور با بازی در فیلم پارک وی «فریدون جیرانی، 1385» برای بار نخست بازی در نقش اول را همراه با نیما شاهرخ شاهی تجربه کرد.

معرفی بازیگران زن سینمای ایران + عکس و بیوگرافی

او در فیلم درباره الی نقش همسر یکی از زوج هاي جوان فیلم را بازی می‌کند کـه در داستان سه روزه سفر این زوج ها بـه شمال در گیر اسـت و با بازی دراین نقش در سیر داستان هم پای سایر شخصیت هاي داستان با اتفاقات روبه‌رو میشود. رعنا آزادی ور بازیگر سینما و تلویزیون با بازی در فیلم مارمولک فعالیت در سینما را آغاز کرد و با یکسال دوری از سینما با بازی در سه فیلم درسال 1384 موقعیت خودرا در سینما تثبیت کرد.


10 – بهاره کیان افشار

معرفی بازیگران زن سینمای ایران + عکس و بیوگرافی

عکس بهاره کیان افشار بازیگر زن

بهاره کیان افشار متولد دوازدهم اردیبهشت ماه ۱۳۶۲ در شهر تهران اسـت. بـه گزارش پارس ناز تحصیلاتش را در رشته مهندسی کامپیوتر بـه اتمام رسانده اسـت. بـه گفته خودش خانوادگی بـه شدت اهل سفر هستند و خودش لذت هاي زندگی اش را تئاتر و سفر میداند. از کودکی بـه بازیگری علاقمند بوده اسـت و در دوره ابتدایی بـه گروه تئاتر مدرسه ملحق میشود. بعد ها با جدیت بیشتری بـه دنبال علاقه خود می‌رود.

معرفی بازیگران زن سینمای ایران + عکس و بیوگرافی

او بـه اتفاق خانواده بـه تماشای تئاتر هاي مختلف می‌رود کـه در همین تئاتر دیدن ها علاقه اش برای بازیگر بیشتر میشود. البته در دوران نوجوانی خانواده بهاره کیان افشار با حضور او در عرصه تئاتر مخالف بوده اند. برای راضی کردن خانواده اش وقت زیادی میگذارد و بالاخره موفق می‌شود رضایت خانواده را برای شروع فعالیت هنری در زمینه تئاتر بـه دست آورد و در حال حاضر خانواده اش از مخالف بـه حامی او تبدیل شده اند.

بیوگرافی کامل بهاره رهنما و همسرش + تصاویر مراسم عروسی بهاره رهنما

نتیجه تصویری برای بیوگرافی کامل بهاره رهنما و همسرش + تصاویر مراسم عروسی بهاره رهنما

بیوگرافی بهاره راهنما ، فیلم شناسی و عکس های او

نام : بهاره
نام خانوادگی : راهنما
تاریخ تولد : 1352/09/10
محل تولد : اراک
تحصیلات : لیسانس ادبیات فارسی و حقوق قضایی(دانشگاه آزاد)
همسر سابق : پیمان قاسم خانی
همسر فعلی : امیر خسرو عباسی
فرزند : پریا قاسم خانی

بهاره رهنما برای اولین بار با یک فیلم اکشن – افعی – به سینما‌ آمد. سپس با همسرش (پیمان قاسم خانی) در فیلم عاشقانه بازی کرد.


بهاره رهنما در سال ۱۳۸۰ بازی در یک فیلم کمدی – نان و عشق و موتور هزار – را تجربه کرد که نشان از توانایی او در زمینه فیلمهای کمدی داشت.


اما شاید بازی در فیلم گاوخونی ساخته بهروز افخمی یکی از بهترین فرصتها برای نمایش توانایی هایش باشد.


بهاره رهنما یکی از بازیگران زن ایرانی است که در ۱۰ آذر سال ۱۳۵۲ در هزاوه از توابع استان مرکزی متولد شده.

بهاره رهنما لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است.



بهاره رهنما همسر سابق پیمان قاسم خانی بود و دختری به نام پریا قاسم خانی دارند که تجربه حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی بانو را دارد.



بهاره رهنما جاری(زن برادر شوهر) شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون می‌‌باشد. بهاره رهنما از معدود بازیگرهایی است که تحصیلات بالایی در حد دانشگاهی دارد و شاید به همین خاطر در عرصه سینما و تلویزیون کم کار است. رهنما در عرصه نویسندگی نیز فعالیت دارد و همچنین وی از معدود هنرمندانی است که وبلاگ می‌‌نویسد.



ازدواج مجدد بهاره رهنما

بهاره رهنما در تاریخ 96/6/4 با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد. مراسم ازدواج مجدد بهاره رهنما جزئیات جالبی داشت. ماشین عروس بهاره رهنما بی ام و شاسی بلند ایکس3 بود! روی کارت عروسی بهاره رهنما، شعری از سیمین بهبهانی نوشته شده بود.




فیلم‌های سینمایی بهاره رهنما:* افعی
* عاشقانه
* غزال
* بادام‌های تلخ
* بچه‌های بد
* نان، عشق و موتور هزار
* گاوخونی
* توفیق اجباری
* ده رقمی
* دایره زنگی
* شبانه
* چارچنگولی
* ماجراهای اینترنتی
* پوپک و مش ماشاالله
* ما سه نفر
* سن پطرزبورگ
* ورود آقایان ممنوع
* بعد از ظهر سگی

*آس و پاس
* ۳۶۰ درجه
* طبقه حساس
* آشنایی با لیلا
* بچگیتو فراموش نکن
* خنده در باران
* جرم
* زنان ونوسی، مردان مریخی
* زن‌ها شگفت انگیزند
* هرچی خدا بخواد


بازی های بهاره رهنما در تئاتر:* ۱۳۷۵ – تله تئاتر «ای نسیم باران»
* ۱۳۷۹ – تله تئاتر پیش از آشنایی
* ۱۳۸۴ – تئاتر پنجره‌ها – کارگردان: فرهاد آییش
* ۱۳۸۷ – خدای کشتار – کارگردان:علیرضا کوشک جلالی
* ۱۳۸۸ – هاملت با سالاد فصل – کارگردان:هادی مرزبان
* ۱۳۹۰ – می خواهم با میوسوو ملاقات کنم – کارگردان:محمود عزیزی
* ۱۳۹۰ – فیل – کارگردان:بهناز نازی
* ۱۳۹۰ – تراس – کارگردان:محمدرضا خاکی

* ۱۳۹۴- عامدانه، عاشقانه، قاتلانه - نویسنده و کارگردان: ساناز بیان
* ۱۳۹۴ - انگار در چشم‌های تو اسب می‌دود (بازیگر) کارگردان :طاها ذاکر
* ۱۳۹۳ - آرسنیک و تور کهنه (بازیگر)
* ۱۳۹۳ - دورهمی زنان شکسپیر (بازیگر، نویسنده و کارگردان)[۵]
* ۱۳۹۲ - با من بستنی می‌خوری؟ (بازیگر و کارگردان)[۶]
* ۱۳۹۲ - بادی که تو را برد‚ مرا خشک کرد - کارگردان:علی نرگس نژاد
* ۱۳۹۲ - پسران آفتاب - کارگردان:سیامک صفری
* ۱۳۹۱ - غبار - کارگردان:بهاره رهنما
* ۱۳۹۱ - چشم‌هایی که مال توست - کارگردان:نسیم ادبی
* ۱۳۹۱ - این تابستان فراموشت کردم - کارگردان: بهاره رهنما
* ۱۳۹۱ - خیال‌های جاده جاجرود - تهران - کارگردان:غزاله معتمد
* ۱۳۹۱ - گروتسکی بر تبار شناسی دروغ و تنهایی - کارگردان:سجاد افشاریان


سریال‌های تلویزیونی بهاره رهنما:* بازگشت به خانه (۱۳۷۵)
* داستان یک شهر۲ (۱۳۷۹)
* ملاصدرا(مجموعه تلویزیونی با نام روشنتر از خاموشی) (۱۳۷۹)
* من یک مستأجرم (۱۳۸۲)
* زیر زمین (۱۳۸۵)
* کتاب فروشی هدهد (۱۳۸۵)
* مرد هزار چهره (۱۳۸۷)
* مامور بدرقه (۱۳۸۷)
* گاوصندوق (۱۳۸۸)

* کشیک قلب (١٣٩٥)
* غیرعلنی (۱۳۹۴)
* خوب بد زشت (۱۳۹۳)
* پژمان (۱۳۹۲)
* خداحافظ بچه (۱۳۹۱)
* چک برگشتی (۱۳۹۰)


تله‌فیلم های بهاره رهنما:* بازی به کارگردانی سروش صحت


فیلمنامه های بهاره رهنما:* شبهای برره(یکی از نویسندگان)
* باغ مظفر(یکی از نویسندگان)
* شمس العماره(یکی از نویسندگان)


شبکه نمایش خانگی بهاره رهنما:* شام ایرانی به کارگردانی بیژن بیرنگ

* ساخت ایران
* شرف خانواده فاضل

کتاب های بهاره رهنما:* چهار چهارشنبه و یک کلاه‌گیس منتشر شده توسط نشر چشمه در تابستان ۱۳۸۸
* مالیخولیای محبوب من
* زن باران
* ماه هفت شب

اعضای هنرمند خانواده بهاره رهنما:* پیمان قاسم خانی(همسر)
* پریا قاسم خانی(فرزند)
* مهراب قاسم خانی(برادر شوهر)
* شقایق دهقان(جاری)
* نیروانا قاسم خانی
* پروین قائم مقامی(مادر)


تصاویر مربوط به بهاره راهنما































منبع: استوار

در حاشیه نام سریال مهران مدیری نوروز ۹۴ شبکه ۳

سریال در حاشیه نوروز 94, بازیگران سریال در حاشیه مهران مدیری , زمان پخش سریال در حاشیه

مهران مدیری با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش نوشت :دکتر…… ! به زودى …

سریال در حاشیه نوروز 94, بازیگران سریال در حاشیه مهران مدیری , زمان پخش سریال در حاشیه

اشاره مهران مدیری از این جمله شروع پخش سریال جدید او که از اتاق عمل به در حاشیه تغییر نام یافته است که قرار است از شبکه ۳ در ایام نوروز ۹۴ و بعد از ایام فاطمیه پخش شود .

واکنش دنبال کنندگان پیج مهران مدیری به پست او

البته دنبال کنندگان صفحه او در اینستاگرام به این خبر واکنش‌های مختلفی نشان داده‌اند. برخی پیشاپیش به استقبال پخش سریال او رفته‌ اند و نوشته‌اند که منتظر دیدن آن در ایام نوروز هستند.برخی دیگر نیز از مدیری خواسته ‌اند تا زمان دقیق پخش این سریال را اعلام کند. تعدادی از دنبال کنندگان صفحه مدیری هم نوشته ‌اند که او هنوز اعلام نکرده که این سریال در ایام عید نوروز ۹۴ پخش می‌شود.مهران مدیری در سال‌ هایی که از تلویزیون ایران دور بود، مجموعه‌ های «قهوه تلخ»، «ویلای من» و «شوخی کردم» را برای شبکه نمایش خانگی تولید کرد. سریال جدید مهران مدیری «اتاق عمل» نام داشت که در میانه تولید با حاشیه‌ هایی مواجه شد و خبرهایی مبنی بر توقف تولید این سریال شنیده شد. دلیل این اتفاق موضوع سریال و شوخی آن با حرفه پزشکی بود.


سریال در حاشیه قرار بود از شبکه پنج سیما روی آنتن برود، اما در هفته گذشته خبرهای منتشر شده حکایت از آن داشت که سریال مدیری را شبکه سه سیما روی آنتن می‌فرستد.گفته می شد نام این سریال به در حاشیه تغییر کرده، اما او امروز ( جمعه ۲۲ اسفند) از نام «دکتر» برای این سریال در صفحه اینستاگرامش نام برده است. این نام البته می تواند اشاره به شخصیت اصلی آن داشته باشد که یک پزشک است.


منبع: آمازینگ

123456
last