بازیگر سینما : اگر لحظه ای وقت پیدا کنم به تکایا می روم!

پنجشنبه 15 مهر 1395
13:25
admin

رضا ناجی بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره ارادت همیشگی خود به امام حسین(ع) گفت: من نوکر امام حسین هستم. از کودکی این عشق به امام حسین و اهل بیت در وجود من بوده و همواره همراه من خواهد بود.

Image result for ‫رضا ناجی‬‎

بازیگر فیلم "آواز گنجشک ها" ادامه داد: از کودکی پدر من پشت امام جمعه قامت می بست و من در کنار او نماز می خواندم و همیشه مذهبی بودن در خانواده ما وجود داشته و دارد. همیشه در تمامی مراسم ها حاضر می شویم و این اعتقاد در جان من رسوخ کرده است.

بازیگر فیلم "یک قدم تا خدا" تصریح کرد: ما همیشه در تمامی مراسم های مذهبی مثل شب های قدر و مراسم محرم شرکت می کردیم و می کنیم و از همان کودکی با حضور در این مراسم عشق و علاقه من به خاندان اهل بیت دو چندان شد. من عاشق امام علی(ع) و نوکر امام حسین(ع) هستم.

رضا ناجی با اشاره به حضور خود در تکایا و هیئت ها خاطر نشان کرد: الان اگر لحظه ای وقت پیدا کنم به تکایا می روم و امسال هم اگر مشغول فیلمی نباشم حتما به هیئت می روم. برای حضور در این مراسم لحظه ای درنگ نمی کنم.


[ بازدید : 65 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]