تاریخ اکران فیلم Fantastic Beast 3 به تعویق افتاد

دوشنبه 1 مهر 1398
6:43
admin

تاریخ اکران فیلم Fantastic Beast 3 به تعویق افتاد

رسانه کلیک – فرایند ساخت و تاریخ عرضه فیلم Fantastic Beast 3 به مدت یک سال به تعویق افتاده است. این فیلم در نوامبر سال 2021 آماده حضور روی پرده سینما خواهد بود.

به نظر می رسد که طرفداران مجموعه فیلم های Fantastic Beast باید مدت بیشتری در انتظار ساخت قسمت سوم باقی بمانند. دنیای جادویی هری پاتر، در مجموعه Fantastic Beast گسترش پیدا کرده است. البته باید خاطر نشان کرد که فیلم های Fantastic Beast به رویدادهای قبل از هری پاتر اشاره می کنند و در واقع، روایت کننده داستان های مربوط به شخصیت هایی مثل آلوس دامبلدور، گلرت گریندل والد و جادو شناس معروف، نیوت اسکمندر هستند.

اولین فیلم این مجموعه به نام Fantastic Beasts and Where to Find Them در سال 2016 به اکران در آمد. این فیلم با کارگردانی دیوید ییتس و نویسندگی جی کی رولینگ، شخصیت نیوت اسکمندر (ادی ردمین) و چندین جانور سحرآمیز را به تصویر می کشد که آماده ایجاد آشوب و مزاحمت هستند.

قسمت دوم این مجموعه به نام Fantastic Beasts: Crimes and Grindelwald در سال 2018 روی پرده سینما ظاهر شد. این فیلم نیز به ماجرای نیوت و آلبوس دامبلدور (جود لا) اشاره می کند که به دنبال گلرت گریندل والد (جانی دپ) هستند. قسمت دوم مجموعه جانوران شگفت انگیز، مورد انتقادهای بسیاری قرار گرفت که همین امر احتمالا روی ساخت قسمت سوم، فیلم Fantastic Beast 3 تاثیر گذاشته است.

ظاهرا تاریخ عرضه فیلم Fantastic Beast 3 یک سال به تعویق افتاده و به نوامبر سال 2021 موکول شده است. مجموعه فیلم های جانوران شگفت انگیز به طور کلی در پنج قسمت به نمایش گذاشته می شوند. بنابراین قسمت سوم بالاخره ساخته شده و به اکران در می آید. علت اصلی این تعویق، نیاز تیم تولید به زمان بیشتر جهت آماده سازی و تدارکات است. البته این دلیل با توجه به حجم بالای جلوه های ویژه و کاراکترها و همچنین موجودات شگفت انگیز مختلف، بسیار موجه و منطقی به نظر می رسد. به علاوه تیم تولید به وقت کافی برای بررسی انتقادها و جبران اشتباهات خود نیاز دارد.


عمده انتقادهای وارد شده به قسمت دوم جانوران شگفت انگیز: جرائم گریندل والد، در مورد دسیسه چینی های بیش از حد و عدم حس ماجراجویی، در مقایسه با قسمت اول این مجموعه بوده است. نقش آفرینی جانی دپ نیز بسیار بحث برانگیز بوده و تاخیر به وجود آمده می تواند فرصتی برای حل این مشکل باشد، هر چند که احتمال حضور مجدد جانی دپ در قسمت سوم، بسیار بعید است.


داستان جانوران شگفت انگیز: جرائم گریندل والد، در واقع به رویدادهای قبل از قسمت اول اشاره می کند. بنابراین به نظر می رسد که رولینگ و همکارانش، ایده چندان واضحی برای توالی نمایش این مجموعه ندارند. زمان بیشتر برای آماده سازی به معنی زمان بیشتر برای تفکر در مورد هدف از ساخت این مجموعه است. بنابراین فیلم Fantastic Beast 3 بزرگ ترین فرصت نویسنده و تهیه کنندگان جهت جبران اشتباهات و ترغیب بینندگان به دنبال کردن این فیلم ها به شمار می آید.

با اینکه جلوه های ویژه در دنیای جادوگری از اهمیت بالایی برخوردار است، اما تمام این تلاش ها بدون وجود یک داستان خوب، بی ثمر خواهد بود. یک سال وقت بیشتر به تیم تولید اجازه می دهد تا با خیالی آسوده، روی محتوای داستان و تهیه جلوه های نمایشی کار کنند.

با همه این تفاسیر به نظر می رسد که یک سال تعویق، هم به نفع فیلم سازان و هم به نفع تماشاگران است. فیلم های بسیاری وجود دارند که به سبب تعجیل در ساخت آن ها، داستانی متفاوت با ایده اصلی را به نمایش گذاشته و در نهایت به نتیجه مطلوبی دست نیافته اند. برای مجموعه فیلم هایی که قسمت قبلی آن ها بازده خوبی نداشته است، به عقب انداختن تاریخ نمایش و شروع تولید، می تواند بهترین تصمیم ممکن در نظر گرفته شود.

منبع: کلیک

[ بازدید : 73 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]