بیوگرافی نگار جوکار بازیگر

چهارشنبه 14 آبان 1399
13:59
admin

نگار جوکار بازیگر جوان ایرانی ، متولد ۲۷ مهر سال ۱۳۷۳ در تهران است ، این بازیگر با ایفای نقش در ستایش ۳ به شهرت رسیده است ، وی تاکنون در فیلم های غیر مجاز و در جستجوی آرامش ایفای نقش کرده است. نگار جوکار از سال ۱۳۹۳ وارد دنیای هنر شده است. مادرش پروانه نوروزی نام دارد و خواهری به نام نگین و برادری به نام آرین دارد. نگار فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه سوره است.


حسن یکتاپناه از وی برای بازی در فیلم غیرمجاز دعوت کرد که در آن میلادکی مرام ، لیلا زارع ، یاسمن معاوی و پریوش نظریه همبازی بود. این فیلم سال ۱۳۹۶ ساخته شد. فیلم درباره دختر جوانی است که در پی یافتن نامزد خود به تهران می‌آید و در این راه با ناملایماتی روبه‌رو می‌شود.

نقش لیلا در ستایش ۳

ستایش ۳ سریال جدید نگار جوکار است که در نقش لیلا بازی می کند و در کنار بازیگران جدید این سریال از جمله لاله مرزبان و سینا شفیعی و فریبا نادری به ایفای نقش پرداخته است. زمان پخش این سریال شهریور ماه ۱۳۹۸ می باشد.

سریال در جستجوی آرامش

در جستجوی آرامش ، سریال دیگری بود که نگار جوکار در نقش آلاله در آن بازی کرد که کاری بود از سعید سلطانی که از شبکه ۵ پخش شد و در آن بازیگرانی از جمله مهدی هاشمی ، داریوش فرهنگ ، پژمان بازغی ، حدیث میرامینی ، کمند امیرسلیمانی ایفای نقش کردند. این سریال سال ۱۳۹۶ پخش شد.

منبع: artpress469


[ بازدید : 61 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]